🚚 Darmowa Dostawa Na Terenie Całej Europy

Zasady dostawy

Zasady dostawy

Składając zamówienie za pośrednictwem Gorset-Damski, użytkownik wyraża zgodę na poniższe warunki. Informacje te mają na celu zapewnienie, że obie strony rozumieją i zgadzają się na te ustalenia, aby chronić siebie i określić oczekiwania dotyczące naszych usług. W zależności od sytuacji magazynowej dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać dokładny stan magazynowy, ale czasami mogą wystąpić luki w magazynie i możemy nie być w stanie wypełnić wszystkich pozycji przy zakupie. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą, aby sprawdzić, czy chcesz poczekać na uzupełnienie zapasów lub czy chcesz zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.

W normalnych okolicznościach zamówienia wysłane za granicę mogą zostać przesłane w ciągu 5 dni, ale może to być szczególnie długie (do 30 dni). Zależy to od wybranego rodzaju dostawy i dostawcy powiązanego z przedmiotami zawartymi w złożonym zamówieniu.

Czas dostawy

Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 2 dni roboczych (48 godzin) od dokonania płatności. W rzeczywistości umożliwiamy zmianę adresu dostawy w ciągu 24 godzin. Nasz zespół skontaktuje się z miejscem przechowywania przedmiotów w normalnych godzinach pracy, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt państwowych, gdy miejsce przechowywania nie jest aktywowane do transportu.

Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem Gorset Damski maksymalny czas potwierdzenia zamówienia wynosi 2 dni robocze (tj. czas potrzebny nam na potwierdzenie zamówienia u naszych dostawców). Następnie zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 5 dni roboczych (innymi słowy, działania podejmowane przez naszego dostawcę w celu wysłania zamówienia). Jednak w trudnym okresie, takim jak pandemia Covid 2020 lub sezon świąteczny (duża liczba zamówień na całym świecie), dostawa może potrwać od 2 do 5 tygodni. Ważne jest, aby zwrócić uwagę na różnicę między wysyłką a dostawą.

Dostawa to czynność polegająca na transporcie towarów i zapewnieniu, że zostaną one dostarczone pod adres docelowy. A transport to czynność polegająca na usunięciu elementów z zamówienia. Z tego powodu, w szczególnych okolicznościach (takich jak obecny kryzys Covid-19, który wpływa na dostawy na całym świecie), całkowity czas dostawy może wynieść do 5 tygodni (około 2 dni roboczych na przetworzenie zamówienia, 5 dni roboczych na wysyłkę przez naszego dostawcę i 4 tygodnie na dostawę). Są to specjalne całkowite czasy realizacji, ale poinformujemy Cię o tych wyjątkowych czasach realizacji, aby uniknąć wszelkich niedogodności.

Data zamówienia

Adres można zmienić w dowolnym momencie przed złożeniem zamówienia. Wysyłka na adres skrytki pocztowej Gorset-Damski wysyła przesyłki na adres skrytki pocztowej wyłącznie za pośrednictwem usług pocztowych.
Obecnie nie jesteśmy w stanie zapewnić ekspresowej dostawy do tych lokalizacji. Ponadto nie możemy korzystać z usług

Produkty niedostępne w magazynie

Jeśli dany produkt jest niedostępny, skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się, czy chcesz poczekać na uzupełnienie zapasów, czy też chcesz otrzymać voucher. Wartość tego bonu będzie wyższa niż kwota początkowego zamówienia.

Wyjątkowe czasy dostawy

Aby obniżyć koszty magazynowania, niektórzy z naszych dostawców są zlokalizowani za granicą (na kontynencie azjatyckim). W związku z kryzysem Covid-19, który jest szczególnie restrykcyjny w przypadku paczek wysyłanych za granicę, nasze czasy dostawy stały się wyjątkowe. Całkowity czas dostawy zamówienia może wynieść od 2 do 5 tygodni. Prosimy o zrozumienie, że te wyjątkowo długie czasy dostawy są całkowicie poza naszą kontrolą. Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować najszybszą możliwą dostawę. Przed złożeniem zamówienia w naszym sklepie internetowym należy upewnić się, że produkty nie będą potrzebne przez co najmniej 5 tygodni, aby dać naszym dostawcom czas na prawidłową wysyłkę zamówienia. Ta nieprzyjemna sytuacja jest wyjątkowa. Z niecierpliwością czekamy na koniec pandemii, aby powrócić do naszych zwykłych terminów dostaw. Jeśli czas dostawy przekroczy oczekiwany czas, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@gorset-damski.pl, abyśmy mogli zająć się Twoją prośbą.

Powiadomienia o śledzeniu przesyłki

Podczas transportu użytkownik otrzyma link do śledzenia, za pomocą którego może śledzić postęp przesyłki w oparciu o najnowsze aktualizacje sugerowane przez dostawcę usług transportowych.

Paczki uszkodzone w transporcie

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w transporcie należy dołożyć wszelkich starań, aby odmówić przyjęcia towaru i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. W przypadku, gdy przesyłka zostanie dostarczona pod nieobecność użytkownika, prosimy o kontakt z pracownikiem działu obsługi klienta Gorset Damski pod adresem kontakt@gorset-damski.pl

Cła i podatki

Po złożeniu zamówienia podatek od sprzedaży został zastosowany do ceny towarów, zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Gorset Damski. Cła przywozowe i podatki od przesyłek międzynarodowych mogą zostać zapłacone po przybyciu do kraju docelowego. Różni się to w zależności od kraju, a Gorset Damski zachęca do zapoznania się z tymi potencjalnymi kosztami przed złożeniem zamówienia u nas. W przypadku odmowy zapłaty cła i podatków po przybyciu do kraju docelowego, towary zostaną zwrócone do Gorset Damski na koszt klienta, a klient otrzyma zwrot wartości zapłaconych towarów, pomniejszony o koszt wysyłki zwrotnej. Koszt pierwszej przesyłki nie zostanie zwrócony.

Anulowanie zamówienia

W przypadku zmiany zdania przed otrzymaniem zamówienia przez Gorset Damski, możemy zaakceptować anulowanie zamówienia w dowolnym momencie przed jego wysłaniem. W przypadku, gdy zamówienie zostało wysłane, należy zapoznać się z polityką zwrotów.

Ubezpieczenie

Wartość przesyłki zadeklarowana przez przewoźnika odpowiada szkodzie i utracie objętej ubezpieczeniem. Jeśli usługa pocztowa potwierdzi utratę, plik zostanie utracony. Dostawa potwierdzona przez urząd pocztowy zostanie uznana za ważną. W rzeczywistości Gorset Damski ma zbyt wiele przypadków nieuczciwych klientów, którzy ogłaszają, że nie zostali dostarczeni.

Jest to po prostu całkowite oparcie się na tym, co powiedział klient. Gorset Damski dołoży jednak wszelkich starań, aby usatysfakcjonować klienta, zwrócić mu zamówione towary na swój koszt lub przekazać bony upominkowe o wartości wyższej niż kwota pierwotnego zamówienia.

W przypadku paczek uszkodzonych podczas transportu zwrócimy lub wymienimy je, stosując politykę zwrotów i refundacji.

Postępowanie z przesyłkami zagubionymi w transporcie

Jeśli poczta stwierdzi, że przesyłka zaginęła w transporcie, Gorset Damski dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania. Wartość zamówienia zostanie zwrócona klientowi na jego koszt lub klient otrzyma bon upominkowy o wartości równej ilości produktów z pierwotnego zamówienia.
Obsługa klienta W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obsługi klienta związanych z naszą polityką wysyłki lub naszymi maskami weneckimi, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@gorset-damski.pl

Bezpłatna wysyłka na cały świat

Dostarczamy bezpłatnie na całym świecie

Gwarancja zwrotu w przypadku wadliwego produktu

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Gwarancja Międzynarodowa

Gatentie ważne na całym świecie

100% Bezpieczne Płatności

PayPal / MasterCard / Visa