Przegląd
Nasza polityka zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą zostać zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów stanowiących artykuły intymne lub sanitarne, materiałów niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.
Dodatkowe przedmioty niepodlegające zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Oprogramowanie do pobrania
- Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej
Aby zrealizować zwrot, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.
Nie należy odsyłać zakupionych produktów do producenta.
Skontaktuj się z nami, aby poznać dokładny adres do zwrotu zamówienia. Koszt wysyłki pozostaje po stronie klienta.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@gorset-damski.pl.
Przedmioty z wyprzedaży
Przedmioty z wyprzedaży mogą zostać zwrócone w wysokości ceny sprzedaży.
Zastosowanie
Stosujemy podatek w wysokości 5% całkowitego kosztu zamówienia do celów administracyjnych. Całkowita kwota zwrotu wynosi 95%
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at kontakt@gorset-damski.pl and send your item to: 2 route des ravières, 1258, Perly-certoux, Geneva, Switzerland.
Wysyłka zwrotów
Użytkownik jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem towaru. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na dotarcie wymienianego produktu może się różnić.
W przypadku zwrotu droższych produktów można rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony produkt.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@gorset-damski.pl, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotów.